به مناسبت هفته قوه قضائيه :

مرکز پزشکي قانوني شهرستان کياربه بهره برداري رسيد.

کد خبر: 154009 تاریخ انتشار: 1399/04/07
نمایش: 778
اخبار
به مناسبت فرا رسيده هفته قوه قضائيه با حضور مسئولين استاني و شهرستاني مرکز پزشکي قانوني شهرستان کيار افتتاح گرديد.
افتتاح مرکز پزشکي قانوني شهرستان کيار

 به مناسبت فرارسيدن هفته قوه قضائيه مرکز پزشکي قانوني شهرستان کيار به صورت ويدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور با سخنراني آيت الله رئيسي رئيس دستگاه قضا به بهره برداري رسيد.
در اين مراسم که با حضور جمعي از مديران استاني و شهرستاني در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار برگزار گرديد دکتر سامانپور رئيس پزشکي قانوني استان ضمن تشکر از مجموعه قوه قضائيه در شهرستان و مسئولين شهرستاني در راه اندازي اين مرکز ، افزودند: درحال حاضردر اين مرکز فاز اجساد فوت طبيعي راه اندازي و با مهيا شدن شرايط درگامهاي بعدي فازهاي تکميلي به بهره برداري خواهد رسيد. ايشان همچنين برتلاش جهت گرفتن زمين و احداث ساختمان مستقل جهت اين مرکز تاکيد کردند.
سعيد صالحي سرپرست فرمانداري شهرستان نيز در اين مراسم با تاکيد بر همکاري و تعامل دستگاههاي اجرايي مرتبط در راه اندازي و تکميل اين مرکز گفت؛خدا را شاکريم که قسمتي از مشکلات و مطالبات مردم در اين حوزه با راه اندازي اين مرکز مرتفع و تا حدودي مشکلات اياب و ذهاب و رفت و آمد به مرکز استان حل شد. ايشان همچنين بر تلاش مسئولين و دست اندرکاران جهت تکميل هرچه سريعتر اين مرکز تاکيد کردند.
امام جمعه شهرستان نيز باتشکر از افتتاح مرکزپزشک قانوني در شهرستان و رفع نگرانيهاي مردم افزودند : با بهره برداري از اين مرکز و ايجاد امنيت اجتماعي و رواني بيشتر براي مردم شريف شهرستان انشاالله در آينده اي نزديک شاهد راه انداري سريع و مهيا شدن تحهيزات کامل در اين مرکز باشيم.
شايان ذکر است اين مرکز در حال حاضر در ساختمان قديمي شبکه بهداشت و درمان شهرستان واقع و از امروز آماده خدمت رساني به مردم خواهد بود.
 

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08