آغاز به کار قرارگاه سردارشهيد حاج قاسم سليماني در شهرستان کيار

کد خبر: 154760 تاریخ انتشار: 1399/08/28 10:46:51
نمایش: 547
اخبار
در جلسه اي که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان و ساير مسئولين شهرستاني برگزار گرديد قرارگاه عملياتي فرهنگي سردار شهيدحاج قاسم سليماني شهرستان کيارآغاز به کار کرد.
در جلسه اي که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان و ساير مسئولين شهرستاني  در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد قرارگاه عملياتي ،‌فرهنگي سردار شهيدحاج قاسم سليماني شهرستان کيارآغاز به کار کرد.


در اين جلسه که با هدف استفاده از ظرفيت گروه هاي جهادي و نهادهاي حمايتي براي مبارزه با ويروس کرونا تشکيل شد حجت السلام زماني ضمن تاکيد بر فرهنگي و معنوي بودن طرح خواستار توجه بيشتر ستاد کرونا به امور معنوي و آموزش هاي لازم به خانواده ها در اين خصوص گرديد.

سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار نيز در اين جلسه آگاه بخشي و اطلاع رساني به صورت محله محور را اولويت اين طرح  عنوان کرد و افزود:
؛در طرح عملياتي حاج قاسم سليماني با هدف قطع زنجيره ويروس کرونا  با همکاري همه دستگاهها و ادارات شهرستاني و مراکز خدماتي و حمايتي برنامه هاي ويژه اي در اين خصوص داريم که با ياري خداوند متعال بتوانيم روند اين بيماري را در شهرستان کنترل نماييم.
در پايان اين جلسه تفاهم نامه اي بين مجموعه سپاه،فرمانداري و شبکه بهداشت و درمان شهرستان براي کنترل بيماري کرونا و قطع زنجيره آن منعقد گرديد.


روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار 
خبرنگار شهرستان

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08