تغيير وضعيت شهرستان کيار از نارنجي به زرد

کد خبر: 155016 تاریخ انتشار: 1399/10/07 09:44:10
نمایش: 544
اخبار
فرماندار شهرستان کيار : مردم همچنان پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نمايند .از همراهي مردم ،‌بازاريان و اصناف صميمانه تشکر مي نمايم.
تغيير وضعيت شهرستان کيار از نارنجي به زرد...

فرماندار شهرستان کيار  با بيان اينکه کاهش آمار مراجعه بيماران کوويد ۱۹ در اين شهرستان اثر بخشي اجراي طرحها و دستورالعملهاي جامع محدوديت‌ها را نشان مي دهد، گفت: طبق آمار شهرستان کيار طي اين مدت تعداد بيماران بستري در بيمارستان‌ کاهش داشته  و تعداد فوتي‌هاي کرونايي نيز کاهش يافته است و خوشبختانه شهرستان هم اکنون در وضعيت زرد قرار دارد.

فرماندار شهرستان با تقدير از همکاري بازاريان و شهروندان در اجراي محدوديت‌هاي کرونايي در هفته‌هاي اخير ادامه داد: اين همراهي و تعامل زمينه ساز تغيير وضعيت اين شهرستان از قرمز به نارنجي  و سپس به زردشده، اما رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي همچنان ضروري است.

وي با اشاره به اينکه درطول مدت شيوع کرونا با همکاري اعضاي قرارگاه عملياتي مقابله با کرونا بيش ازپنجاه جلسه کرونا در شهرستان کياربرگزار گرديد گفت؛کليه مصوبات اين جلسات بصورت عملياتي توسط اعضاي ستاد کروناي شهرستان اجراء گرديده است.
ايشان ضمن تقدير و تشکر از همه اعضاي قرارگاه که به صورت شبانه روزي در انجام مصوبات تلاش نمودند افزودند؛اجراي به موقع مصوبات ستاد کروناي شهرستان نقش مهمي درمقابله با اين بيماري  و جلوگيري از شيوع بيشتر آن در شهرستان داشته است.
سيد شجاع زيلابي از زحمات امام جمعه محترم شهرستان ،کادر درمان ،نيروهاي نظامي و انتظامي ،دادستان محترم ،جمعيت هلال احمر شهرستان ، اتاق اصناف  ،بسيج ،گروههاي مردمي و کليه اعضاي ستاد مقابله با کروناي شهرستان و بويژه مردم فهيم شهرستان کيار تقدير و تشکر نمود. 
وي با بيان اينکه رسانه‌ها و فضاي مجازي در شهرستان در اين ماه‌هاي کرونايي به جد کمک‌حال دستگاه‌هاي درماني و اجرايي بودند، از آنان قدرداني کرد و اظهار داشت: رسانه ها با فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني به موقع خود توانسته اند در آگاهي بخشي به مردم و کنترل اين بيماري نقش پر رنگي را ايفا نمايند.
 فرماندار شهرستان کيار در پايان تاکيد کرد: عدم رعايت موازين و پروتکل‌هاي بهداشتي زمينه‌ساز شيوع بيشتر بيماري کرونا مي شود و اين امر مي‌تواند دوباره اين شهرستان را در وضعيت نامطلوب قرار دهد لذا از مردم عزيز شهرستان مجددا درخواست مي نمايم که همچنان ضمن همراهي و همکاري با ستاد کروناي شهرستان ضوابط و پروتکل هاي بهداشتي را به طور کامل رعايت نمايند تا انشاالله شاهد برچيده شدن اين بيماري منحوس باشيم و سلامتي و آرامش دوباره به مردم عزيزمان بازگردد. 

✅ روابط عمومي و خبرنگار شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08