فرماندار شهرستان کيار در پيامي فرا رسيدن سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني را تسليت گفت

کد خبر: 155066 تاریخ انتشار: 1399/10/13 13:04:41
نمایش: 495
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار؛فرماندار اين شهرستان در پيامي سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را تسليت گفت.
سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار در پيامي سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را تسليت گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار؛ متن پيام به شرح زير است:

" بسم الله الرحمن الرحيم
و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

يک سال از عروج آسماني و شهادت سردار دلها شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني مي گذرد و فقدان وجود نازنينش هنوز بر سينه‌ها سنگيني مي‌کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پيروزي نهاييِ مستضعفين و شور انتقام الهي است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراقِ آن يار عزيز، التيام مي بخشد.

حاج قاسم سليماني پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گيري انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترين فرد مبارز با عناصر تروريسم در منطقه و جهان شناخته شده بود. ايشان نمادي بارز از عزت، غيرت، اخلاص، استکبار ستيزي، دفاع از مظلوم و وطن دوستي بود.
دشمن به خاطر ترس از همين جايگاه ايشان در قلوب ملت ستمديده و آزاده جهان و از روي استيصال و درماندگي اقدام به ترور اين مرد بزرگ کرد، اما خون حاج قاسم سليماني انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه و الگوي جوانان جهان اسلام در امروز و فرداي تاريخ خواهد ماند و انسجام ملي مردم و همه آزادي خواهان جهان پس از شهادت ايشان دو چندان و حلاوت اين جنايت بزرگ براي دشمن و مستکبران به تلخي تبديل شد.
اينجانب سالگرد شهادت سردارعزيز و رشيد اسلام، حاج قاسم سليماني و شهيد ابومهدي المهندس را محضر رهبر عظيم الشان انقلاب ، خانواده گرانقدر و معزز شهداء و ايثارگران و به‌تمامي دوستداران آن شهيدان والامقام و تمامي انسان‌هايي که دل در گرو آزادگي و ظلم‌ستيزي دارند و بالاخص مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهرستان کيار تسليت عرض نموده و استمرار راه پر افتخار و با عزتشان را با عظمتي فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

 سيد شجاع زيلابي
فرماندار شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08