جلسه ستاد دهه فجر شهرستان کيار برگزار گرديد

کد خبر: 155174 تاریخ انتشار: 1399/11/01 11:54:34
نمایش: 480
اخبار
در آستانه چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ستاد دهه فجر شهرستان کيار به رياست فرماندار اين شهرستان برگزار گرديد.
جلسه هماهنگي ستاد دهه فجر شهرستان کيار

به گزارش از روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار در آستانه چهل و دومين فجر انقلاب جلسه ستاد دهه فجر اين شهرستان باحضور امام جمعه ،فرماندار و ساير اعضاي ستاد برگزار گرديد. 

اين جلسه با هدف اجراي هر چه باشکوه تر مراسم چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي،اعلام برنامه هاي فرهنگي،اجتماعي و...  و ابلاغ دستورالعمل تشکيل ستاد گرامي داشت دهه فجر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد.

سيد شجاع زيلابي،فرماندار شهرستان کيار در اين جلسه با اشاره به تشکيل ۲۲ کميته با مسئوليت ادارات از اجراي بيش از ۳۰۰ عنوان برنامه با رويکرد اجتماعي و فرهنگي و ... در دهه فجر امسال در شهرستان کيار خبر داد و افزود:
،از شاخص ترين برنامه ها مي توان به رژه خودرويي و موتوري ،برگزاري اجلاس نماز، نواختن زنگ انقلاب در مدارس،برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب و گلباران قبور مطهر شهداي شهرستان اشاره نمود.

فرماندار شهرستان کيار خاطرنشان کرد:
 تاکيد بر اطلاع رساني مناسب و فضاسازي شهرها و روستاها،ادارات و بازار،لزوم همکاري و هماهنگي دستگاه ها بر اجراي برنامه هاي اثرگذار و مردمي در ايام دهه فجر با لزوم اطلاع رساني و پوشش خبري برنامه ها از جمله برنامه هاي اجرايي اين ايام مي باشند.

در ادامه امامان جمعه شلمزار و گهرو خواستار برنامه ريزي مدون مسولان در اين خصوص شدند و از مديران دستگاه هاي اجرايي خواستار هرچه باشکوه برگزار شدن اين روزها در ايام دهه فجر  شدند.

 گفتني است دهه فجر امسال با وجود بيماري کرونا با تاکيد بر توليد محتوا و برنامه دربستر فضاي مجازي برنامه ريزي و تمامي برنامه هاي اين دهه مبارک با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و حفظ سلامت مردم، در کنار گرامي داشت اين دهه در اين شهرستان برگزار مي گردد.

 

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08