مراسم نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه عترت و امام صادق (ع) خراجي برگزار شد

کد خبر: 155280 تاریخ انتشار: 1399/11/14 12:01:45
نمایش: 461
اخبار
در اولين روز از دهه مبارک فجر مراسم زنگ نمادين چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور مسئولين شهرستاني در آموزشگاه عترت و امام صادق (ع) خراجي نواخته شد.
 مراسم نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه عترت و امام صادق (ع) خراجي برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومي آموزش و پرورش شهرستان کيار، مراسم زنگ نمادين چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در آموزشگاه عترت و امام صادق (ع) خراجي نواخته شد.

سيدناصر حسيني مدير آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبريک فرارسيدن ايام الله دهه فجر گفت: امروز زنگِ چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در حالي نواخته مي شود که کشور عزيزمان در قله‌ي افتخارات در سطح بين‌المللي ايستاده است.
وي با اشاره به فعاليت هاي آموزش و پرورش شهرستان کيار در دهه فجر افزود:  بيش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان توسط آموزش و پرورش شهرستان برگزارخواهدشد که از جمله‌‌ي اين برنامه‌ها مي توان به برنامه‌ي پخش زنده زنگ نمادين انقلاب، برگزاري مسابقات ورزشي به صورت حضوري و مجازي، برگزاري مسابقات فرهنگي هنري، مسابقات قرآني، برگزاري نمايشگاه هاي مختلف و برپايي ميزخدمت در نمازجمعه اشاره نمود.

سيدشجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار ضمن تبريک فرارسيدن چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران گفت: نماد حقيقي دموکراسي در سال ۵۷ رخ داد که ملت شريف ايران، آزادانه رهبري حضرت امام خميني (ره) را برگزيدند.
وي افزود: برکت انقلاب اسلامي در اين بود که عبدصالح خدا وارد اين کشور شد تا عدالت را به عنوان اصلي ترين شعار انقلاب تحقق نمايد و در ريل گذاري کلانِ کشور، حرکت به سمت آرمان هاي الهي و ارزش‌هاي معنوي آغاز شود.

حجت الاسلام حسينيان نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان کيار با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي ايران را مي توان بزرگترين و مقدس ترين انقلاب ناميد چراکه اين انقلاب، به پشتوانه‌ي شعار توحيد به وجود آمده است و اين دستاوري عظيم براي يک ملت است.
وي افزود: عزت‌مندي در کنار مردم سالاري بزرگترين ارمغان نظام جمهوري اسلامي بوده است و بايد از آن حفظ و حراست نمود.

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08