فرماندار شهرستان کيار در پيامي فرارسيدن ماه شعبان و اعياد اين ماه را تبريک گفت

کد خبر: 155599 تاریخ انتشار: 1399/12/25 10:06:27
نمایش: 504
اخبار
سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار در پيامي فرا رسيدن ماه شعبان را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار اين شهرستان در پيامي حلول ماه شعبان و اعياد شعبانيه را تبريک گفت متن پيام به شرح ذيل است:

🔸در تاريخ دين مبين اسلام، ماه مبارک شعبان، مزين است به طلوع انوار تابناکي از آسمان ولايت و امامت که باطلوع نوراني خود، روشني بخش دلها و ديدگان مومنين خداجويند.

روزهاي آغازين ماه شعبان، همزمان با فرخنده ميلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، قمر تابناک هاشمي، بزرگ جانباز دشت نينوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سيد الساجدين، حضرت زين العابدين(ع) همراه است.

🔹سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداري از اسلام حقيقت و مکتب الهي و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهاي متعالي اسلامي است که به عنوان الگوي کارآمد و مردمي با کارنامه اي درخشان و پر افتخار در عرصه هاي مختلف تاريخ انقلاب اسلامي و نقش محوري آن در دفاع از ارزشها و عينيت بخشيدن به عزت و اقتدار حسيني نمود پيدا مي کند.

🔸روز جانباز تجلي گر راستين ايثارگري ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگي هاي جانبازان عزيز و صبوري است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سيد و مولاي خود درس ايثار و وفاداري خوانده اند و در لبيک به دعوت پير و مرادشان جان هاي خويش را سپر تير دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک ميهن اسلامي حراست نمودند.

🔸اينجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوري ها و فداکاري هاي پاسداران انقلاب اسلامي و جانفشاني ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غيور، ايام خجسته شعبانيه و مناسبت هاي فرخنده اين ماه را به محضر حضرت ولي عصر(عج)، فرماندهي کل قوا، مردم شريف و متدين شهرستان کيار و غيورمردان جانباز و پاسداران جان برکف و خانواده معظم شهدا تبريک و تهنيت عرض نموده، آرزوي اقتدار و بالندگي براي ايران عزيز اسلامي را از خداوند منان خواهانم.


✅ سيد شجاع زيلابي
فرماندار شهرستان کيار

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08