پيام فرماندار شهرستان کيار به مناسبت ماه مبارک رمضان

کد خبر: 155748 تاریخ انتشار: 1400/01/25 14:23:04
نمایش: 490
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار اين شهرستان در پيامي فرا رسيدن ماه مبارک رمضان را تبريک گفت.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار اين شهرستان در پيامي فرا رسيدن ماه مبارک رمضان را تبريک گفت .متن پيام به شرح ذيل است:


بسم الله الرحمن الرحيم
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًي لِلنَّاسِ وَبَينَاتٍ مِنَ الْهُدَي وَالْفُرْقَانِ

خداوند منان را شاکريم که توفيق و عنايت بندگي و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار ديگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتي فراهم آورد تا با روزه‌داري در اين ماه عزيز به تهذيب و تزکيه نفس بپردازيم.

ماه رمضان، فرصت مغفرت و تامل در مسير زندگي است، فرصت نوع دوستي و همدلي و نيکي کردن خالصانه در راه خداوند است.

اميد است همگي از سفره پربرکت فيوضات الهي در اين ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شويم و با تهذيب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانيان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهي جلا داده و محيطي سرشار از نشاط و معنويت در ميان جامعه ايجاد کنيم.

اينجانب ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ويژه مردم روزه دار و مومن و شريف شهرستان کيار، موفقيت همگان را در بهره گيري مناسب از فرصت عظيم و معنوي ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احديت مسئلت مي نمايم و از درگاه خداي عزوجل تمنا دارم که به برکت اين ماه عزيز به کليه بيماران، تندرستي و شفاي عاجل عنايت فرمايد و اين ويروس منحوس هر چه سريعتر  ريشه کن گردد و آرامش و سلامتي به همه مردم عزيزمان باز گردد.

 سيد شجاع زيلابي
فرماندار شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08