فرماندار شهرستان کيار در پيامي ۱۲ ارديبهشت ماه سالروز گرامي داشت مقام شامخ معلم را به تلاشگران عرصه تعليم و تربيت تبريک و تهنيت گفت.

کد خبر: 155834 تاریخ انتشار: 1400/02/12 12:17:09
نمایش: 613
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار، سيد شجاع زيلابي فرمانداراين شهرستان در اين پيام آورده است:
 فرماندار شهرستان کيار  در پيامي ۱۲ ارديبهشت ماه سالروز گرامي داشت مقام شامخ معلم را به تلاشگران عرصه تعليم و تربيت تبريک و تهنيت گفت.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار، سيد شجاع زيلابي فرمانداراين شهرستان  در اين پيام آورده است: 


بسم الله الرحمن الرحيم

🔸دوازدهم ارديبهشت ماه سالروز شهادت متفکر عالي مقام و فرزانه استاد شهيد مرتضي مطهري و آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم ياد آور کوشش هاي سازنده مردان و زنان فر هيخته اي است که فرزندان اين مرز و بوم را به گوهر اخلاق و دانايي زينت مي بخشند.
قدم نهادن درمسير تعليم وتربيت  علاوه بر عزمي برخاسته از تعهد و ايثار، قدم هايي محکم و استوار، بصيرتي دين مدار و پر عيار مي طلبد.توانمندي هاي متعهدانه و مسئولانه معلمان دلسوز خصوصا در اين شرايط حساس و دوران بيماري کرونا چنان سوابقي را رقم زده است که گوياي تقديري شايسته از اين قشر پرتلاش و زحمتکش است. 

 اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد "آيت ا...مرتضي مطهري" معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامي، روز و هفته معلم را به همه معلمان عزيز به خصوص اساتيد و فرهنگيان شهرستان کيار و دست اندرکاران عرصه خطير آموزش و پرورش که نقش سازنده اي در شکل گيري شخصيت و آينده فرزندان اين سرزمين دارند تبريک و تهنيت عرض نموده ودر اين ايام پرفضيلت و ليالي با عظمت قدر صحت، سلامتي و توفيق روزافزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم .

✅ سيد شجاع زيلابي
فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08