فرماندار شهرستان کيار فرا رسيدن روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي را تبريک گفت

کد خبر: 41993 تاریخ انتشار: 1398/02/28 08:39:07
نمایش: 646
اخبار
به مناسبت فر رسيدن ۲۷ ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي علي نصيريان با ارسال پيامي اين روز را به همه تلاشگران اين عرصه تبريک گفت.
به مناسبت فر رسيدن ۲۷ ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي علي نصيريان فرماندار شهرستان کيار با ارسال پيامي اين روز را به همه تلاشگران اين عرصه تبريک گفت.
متن پيام بدين شرح است: 

 ۲۷ ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي گرامي باد.

روابط عمومي و ارتباطات به مثابه بازوي فکري سازمان ها، نقشي حياتي و بي بديل در اجراي راهبردها و پيشبرد اهداف و برنامه هاي کلان دارد و با اطلاع يابي و اطلاع رساني از مجراي رسانه،  ارتباط دوسويه سازمان ها را با افکار عمومي و مخاطبان خاص و عام برقرار مي کند و تعالي مي بخشد. بديهي است ارتباطات نقش حياتي در دوام و بقاي سازمان‌ها داشته و سازماني موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوين ارتباطي و اطلاعاتي نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نمايد.
فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت ماه؛ روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي  را به تمامي فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رساني بويژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومي دستگاه هاي دولتي، نهادهاي عمومي و غيردولتي شهرستان  به خصوص کارشناس روابط عمومي  فرمانداري شهرستان«جناب آقاي محمد رفيعي» تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون اين عزيزان را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي نماييم.         

                                 علي نصيريان  فرماندار شهرستان کيار

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08