کارگروه اشتغال و کارآفريني بانوان شهرستان کيار برگزار گرديد

کد خبر: 42315 تاریخ انتشار: 1398/05/15
نمایش: 865
اخبار
کارگروه اشتغال و کارآفريني بانوان شهرستان کيار به رياست فرماندارو با حضور مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت کشور سرکار خانم پريچهر سلطاني در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.
کارگروه اشتغال و کارآفريني بانوان شهرستان کيار به رياست فرماندارو با حضور مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت کشور سرکار خانم پريچهر سلطاني در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.
در اين جلسه که تعداد زيادي از بانوان فعال در عرصه هاي مختلف اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي ، کارآفريني و ... حضور داشتند خانم سلطاني ضمن تشکر از فرماندارشهرستان کيار بابت اهتمام و توجهي که به بانوان دارند بر مشارکت همه جانبه بانوان در توسعه کشور تاکيد کردند.ايشان با اشاره به تحريمهاي ظالمانه آمريکا بانوان نسل تحريم را بانواني فعال و کوشا در همه عرصه ها توصيف کردند که با وجود همه شرايط و سختي ها توانسته اند توانمندي هاي خود را به رخ بکشند و سهم بسزايي در رشد و توسعه کشور داشته باشند.ايشان همچنين از تشکيل کانالهاي ارتباطي بانوان با معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري خبر دادندواضافه کردند با تشکيل اين کانال ارتباطي بانوان مي توانند مشکلات ، نقطه نظرات و برنامه هاي خود را با ما در ميان بگذارند.
فرماندار شهرستان کيار هم با اشاره به اينکه نيمي از جمعيت جامعه را زنان تشکيل مي دهند و با توجه به اهميت نيروي انساني در همه جوامع خواستار مشارکت هر چه بيشتر بانوان شهرستان کيار در رشد و تعالي و توسعه همه جانبه شهرستان شد.ايشان تاکيد نمودند يکي از برنامه هاي اصلي فرمانداري و وزارت کشور ايجاد بستري مناسب جهت ورود بانوان به عرصه هاي مختلف است و تشکيل اينگونه جلسات و ارائه نظرات و پيشنهادات مي تواند کمک شاياني به دردست يابي به اين هدف بزرگ داشته باشد.
در پايان اين جلسه سرکار خانم سلطاني مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت از زحمات فرماندار شهرستان کيار در اين زمينه با اهداء لوح تقدير تشکر و از برگزاري کارگاه آموزشي توانمند سازي و خودباوري بانوان شهرستان کيار در آينده اي نزديک خبر داد.

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08