يپام تبريک فرماندار شهرستان کيار به مناسبت روز ملي روابط عمومي و ارتباطات

کد خبر: 155952 تاریخ انتشار: 1400/02/27 14:30:55
نمایش: 949
اخبار
سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار در پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ملي روابط عمومي و ارتباطات را تبريک گفت. به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار ، متن پيام فرماندار به شرح زير مي باشد
يپام تبريک فرماندار شهرستان کيار به مناسبت روز ملي روابط عمومي و ارتباطات


 سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار در پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ملي روابط عمومي و ارتباطات را تبريک گفت. به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار ، متن پيام فرماندار به شرح زير مي باشد:

 روابط عمومي ها در عصر حاضر به عنوان قلب تپنده ادارت، دستگاه هاي دولتي و سازمان ها محسوب مي شوند و جايگاه ارتباطات و روابط انساني به گونه اي است که شايد در هيچ دوره تاريخي وابستگي جوامع و افراد به اطلاعات خود و ديگران تا به اين اندازه نبوده است.


اهميت جايگاه روابط عمومي در عصر ارتباطات و در دوراني که اطلاع ‌رساني در همه عرصه‌ ها پيشتاز است، دو چندان شده به گونه اي که موفقيت سازما‌ن ها، ادارات و شرکت ها و دوام آنان در عرصه ‌ها و فعاليت هاي تخصصي به عملکرد روابط عمومي ‌ها وابسته است.

اينجانب فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت ماه روز ملي روابط عمومي و ارتباطات را به تمامي مديران، مسئولان و کارمندان به ويژه مسئولين  روابط عمومي شاغل در شهرستان کيار و همه دست‌اندرکاران ساعي و پرتلاش عرصه ارتباطات  ،خبرنگاران ،اصحاب رسانه وکليه عزيزان فعال در اين حوزه تبريک و تهنيت عرض مي نمايم واميدوارم اين روز نقطه عطفي درتوسعه و تحول روابط عمومي باشد.

 سيد شجاع زيلابي 
فرماندار شهرستان کيار

مولف: روابط عمومی فرمانداری شهرستان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08