فرماندار شهرستان کيار در پيامي فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را تبريک گفت

کد خبر: 156583 تاریخ انتشار: 1400/06/30 09:10:02
نمایش: 740
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار، فرماندار اين شهرستان در پيامي به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره جانفشاني‌ها و ايثارگريهاي شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشت.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار، فرماندار اين شهرستان در پيامي به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره جانفشاني‌ها و ايثارگريهاي شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشت متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالي
هفته دفاع مقدس يادآور حادثه اي عظيم و به بار نشستن نتايجى عظيم‏تر در مسير انقلاب ماست و هيچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبري)

دفاع مقدس، نام آشناترين واژه در قاموس حماسه هاي عزت آفرين ايران، نمادي از فرزانگي ملت سرفرازي است که خاطرات دلاوري هاي آن، در تاريخ شکوهمند اين ديار به يادگار خواهد ماند وزيباترين فصل اين فرهنگ، خالقان اين حماسه عظيم اند که با صلابت اراده و نور ايمان، رهنورد راه مقدّسي شدند که پاداش آن، جاودانگي و بقا بود. 

بدون شک يکي از مقاطع سرنوشت سازي که ملت رشيد ايران هوشمندانه در آن حضور يافت و سهم مهمّي در رسالت تاريخي خود ايفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود. اين اراده خلل ناپذير به عنوان يکي از افتخارات ماندگار تاريخ حماسه آفريني هاي ملّت ايران به ثبت خواهد رسيد.حماسه دفاع مقدس، فرياد بيدارگري بود که وجدان هاي آگاه و بيدار را راسخ تر و دل هاي غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان هاي پژمرده را بيدار کرد تا به حراست از کيانشان برخيزند. 

💠اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر ،فرا رسيدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري  و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف شهرستان کيار تبريک عرض نموده و از حماسه آفريني جانبازان، آزادگان، ايثارگران و صبر و استقامت بي مثال خانواده محترم آنان وبه ويژه خانواده معظم شهدا تقدير و تشکر مي نمايم.
از خداوند متعال توفيق پاسداري از خون شهدا و رهروي راه آن عزيزان و عمل به توصيه امام (ره) که فرمودند "نگذاريد پيشکسوتان جهاد و شهادت در پيچ وخم زندگي به ورطه فراموشي سپرده شوند" را براي همگان مسئلت دارم

✅ سيد شجاع زيلابي 
فرماندار شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08