فرماندار شهرستان کيار در پيامي فرا رسيدن روز آتش نشاني و ايمني را تبريک گفت

کد خبر: 156658 تاریخ انتشار: 1400/07/07 11:40:48
نمایش: 806
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار اين شهرستان در پيامي فرا رسيدن روز آتشنشاني و ايمني را به همه آتشنشانان فداکارتبريک گفت
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار اين شهرستان در پيامي فرا رسيدن روز آتشنشاني و ايمني را به همه آتشنشانان فداکارتبريک گفت . متن پيام به شرح ذيل است:
بسمه تعالي

هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در جامعه است.
بزرگ مردان غيوري که با حماسه آفريني هايشان ، نامگذاري يک روز براي قدرداني از آنها تنها ايثار و از خودگذشتگيشان را به جامعه يادآوري مي کند و در همه حال بايد قدردان از خودگذشتگي هايشان باشيم.

روز آتش نشان ،  يادآور زحمات بسيار سنگين و خدمات سخت و نفس‌گير آناني است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگي مي کنند و اين کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نيست و اجري بي انتها در انتظار آنان است.

اينجانب ضمن تقدير و تشکر از خدمات شبانه روزي کليه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بويژه آتش نشانان شهرستان کيار ، هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و آرزوي توفيق و سلامتي را براي کليه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستارم.


سيد شجاع زيلابي فرماندارشهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08