خانواده شهيد محمد علي کرباسي راوري ميهمان مردم شهرستان کيارند

کد خبر: 157055 تاریخ انتشار: 1400/09/16 11:26:55
نمایش: 682
اخبار
فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحيه شهرستان کيار با صدور پيامي از مردم ولايتمدار شهرستان جهت استقبال از خانواده شهيد تازه شناسايي شده دعوت بعمل آوردند.
بسم الله الرحمن الرحيم 

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

شهداء آيه هاي رفيع حماسه، سوره هاي ايثار و کتاب زندگي عزتمندانه اند که روايت آن در هر لحظه و هر مکان، وظيفه همگاني است تا يادمان نرود که هر چه داريم از شهدا داريم و استقلال، آزادي، عزت و اقتدار ايران اسلامي مديون قطره قطره خون شهيداني است که جان خود را در راه خداوند فدا کردند.
درود و رحمت خدا بر شهداي هميشه زنده تاريخ ايران اسلامي که استقلال عزت و اقتدار و آسايش امروز ميهن عزيزمان  وامدار ايثار و جانفشاني آنان است تا يادمان نرود مرداني براي تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترين و بالاترين سرمايه خويش گذشتند و با حضور در جنگ تحميلي و تحمل سختي ها و دشواري ها در برابر تجاوز و خودخواهي هاي دشمنان ايران اسلامي ايستادند و از مرز و بوم کشورمان و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي دفاع کردند.
درود خدا نثار شهداي سرفراز و هميشه زنده ميهن عزيز اسلامي مان، و دل‌هاي صبور و ولايي خانواده‌هاي معظم شهداء که استادان مدرسه عشق و عرفان و مروجان و پشتوانه هاي راستين مکتب شهيد حاج قاسم سليماني اند. بزرگواراني که تکريم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان والامقام ايران اسلامي و ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران سرفراز به آگاهي مي رساند مراسم استقبال از خانواده محترم شهيد والامقام تازه شناسايي شده شهيد محمدعلي کرباسي راوري شهيد آرميده در تپه نورالشهداي شهر اردل در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ آذرماه ساعت ۸:۴۵ صبح در ورودي روستاي خراجي برگزار مي گردد از همه مديران محترم و مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهرستان دعوت مي گردد جهت اداي دين به شهداي والا مقام و تکريم خانواده گرانقدر اين شهيد عزيز  در اين مراسم معنوي حضور به هم رسانند.



يدالله زماني
 امام جمعه شهرستان کيار

 سيد شجاع زيلابي
 فرماندار شهرستان کيار 

شيروان اسدي
 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار

مولف: روابط عمومی فرمانداری

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08