پيام تبريک امام جمعه و فرماندار کيار به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداري 🔻امام جمعه و فرماندار کيار با صدور پيامي فرا رسيدن هفته حمل و نقل و راهداري را به دست اندرکاران اين حوزه تبريک و تهنيت گفتند.

کد خبر: 179947 تاریخ انتشار: 1401/09/29 09:13:26
نمایش: 198
اخبار
پيام تبريک امام جمعه و فرماندار کيار به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداري 🔻امام جمعه و فرماندار کيار با صدور پيامي فرا رسيدن هفته حمل و نقل و راهداري را به دست اندرکاران اين حوزه تبريک و تهنيت گفتند. متن پيام بدين شرح است: 🔷بي ترديد نقش بي بديل حمل و نقل در توسعه و بالندگي اقتصادي،صنعتي و توليدي کشور مرهون دستاورد توانمند فعالان اين عرصه است و بي شک در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نبوده اند و کارآمدي آنان در اين عرصه همواره مورد اذعان همگان و موجب رفاه عمومي است. 🔷۲۶ آذرماه،اغاز هفته حمل و نقل و راهداري يادآور تلاش ها،مجاهدت ها و فعاليت شبانه روزي همه کساني است که براي عمران،آباداني و توسعه اقتصادي و امنيت جاده اي کشور دريغ نکردند. 🔷اين روز را به تمامي زحمت کشان و دست اندرکاران اين عرصه به ويژه راهداران،کارکنان خدوم اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان کيار تبريک عرض نموده و براي همه اين عزيزان سلامت و موفقيت را از درگاه حضرت باري تعالي مسئلت داريم. يدالله زماني گندماني امام جمعه شهرستان کيار سيد شجاع زيلابي فرماندار شهرستان کيار
پيام تبريک امام جمعه و فرماندار کيار به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداري

🔻امام جمعه و فرماندار کيار با صدور پيامي فرا رسيدن هفته حمل و نقل و راهداري را به دست اندرکاران اين حوزه تبريک و تهنيت گفتند.

متن پيام بدين شرح است:

🔷بي ترديد نقش بي بديل حمل و نقل در توسعه و بالندگي اقتصادي،صنعتي و توليدي کشور مرهون دستاورد توانمند فعالان اين عرصه است و بي شک در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نبوده اند و کارآمدي آنان در اين عرصه همواره مورد اذعان همگان و موجب رفاه عمومي است.

🔷۲۶ آذرماه،اغاز هفته حمل و نقل و راهداري يادآور تلاش ها،مجاهدت ها و فعاليت شبانه روزي همه کساني است که براي عمران،آباداني و توسعه اقتصادي و امنيت جاده اي کشور دريغ نکردند.

🔷اين روز را به تمامي زحمت کشان و دست اندرکاران اين عرصه به ويژه راهداران،کارکنان خدوم اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان کيار تبريک عرض نموده و براي همه اين عزيزان سلامت و موفقيت را از درگاه حضرت باري تعالي مسئلت داريم.

يدالله زماني گندماني 
امام جمعه شهرستان کيار

سيد شجاع زيلابي 
فرماندار شهرستان کيار

مولف: حمیدرضا شعبانی نژاد
خبرنگار :هادی صیفی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08