پيام فرماندار شهرستان کيار به مناسبت روز ملي شوراها

کد خبر: 103733 تاریخ انتشار: 1399/02/10 12:05:46
نمایش: 781
اخبار
بنا بر گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار علي نصيريان فرماندار اين شهرستان پيامي را به مناسبت نهم ارديبهشت ماه روز ملي شوراها صادر نمود.
‍  بسم الله الرحمن الرحيم

و امرهم شوري بينهم

شوراها نماد مردم سالاري ديني در نظام خدمت رساني خالصانه و بي منت بعنوان مجلسي محلي و نهادي تصميم گير و نظارتي هستندو بي شک تشکيل شوراهاي اسلامي به عنوان يکي از جلوه هاي بي بديل و مصاديق عيني نهادهاي مورد تأکيد آئين رهايي بخش اسلام ، فرصتي تاريخي است که بايد خداوند بزرگ را براي عنايت آن در پرتو نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سپاس بيکران گفت، يقينا" خدمت بي منت به ملت عزيز ايران اسلامي، در لباس عضويت در شوراها توفيقي بزرگ براي اين عزيزان و معتمدين مردم است که بايد از لحظه به لحظه آن در راستاي عمل به وظايف و تکاليف ديني و قانوني خود استفاده و بهره هاي معنوي فراوان ببرند.
  
اينجانب  فرا رسيدن نهم ارديبهشت ماه سالروز تاسيس نهاد شوراها را که بدون شک نمونه عيني تعيين سرنوشت مردم توسط خويش مي باشد را به همه عزيزان عضو شوراهاي اسلامي شهر و روستا به ويژه تمامي خدمتگزاران صديق شوراي اسلامي در شهرستان کيار تبريک و تهنيت عرض نموده و از زحمات خالصانه و تلاش وافر آنها کمال سپاس و قدرداني را دارم. اميدوارم که در سايه تعامل و همفکري و با کار و تلاش مجدانه بتوانيم در جهت رشد و توسعه همه جانبه شهرستان گامهاي بلندي برداريم .انشاالله
سلامتي و سربلندي همگان را در پرتو عنايات حق تعالي آرزومندم. موفق و پيروز باشيد.   



   ✅ علي نصيريان                                        فرماندار شهرستان کيار

مولف: محمد رفیعی روابط عمومی فرماندا

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08