تجليل از کارگران شرکت اطلس شيمي شلمزار به عنوان منتخب شهرستان کيار

در این مراسم به همت اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کیار که با حضور فرماندار و جمعی از مسولان این شهرستان در قطب صنعتی برگزار شد ،از کارگران کارخانه تولیدی مواد شوینده تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر: 191184 تاریخ انتشار: 1402/02/12 21:46:18
نمایش: 321
اخبار
زيلابي ،فرماندار کيار ضمن تبريک هفته کار و کارگر و تقدير از زحمات تمامي کارگران گفت: باعث خوشحالي و مباهات است که در هفته کار و کارگر در اين مجموعه حاضر شديم تا بتوانيم از تلاش ها و فعاليت هاي کارگران اين کارخانه توليدي تقدير و تشکر نماييم.
همزمان با فرا رسيدن هفته کار و کارگر ؛
تجليل از کارگران شرکت اطلس شيمي شلمزار به عنوان منتخب شهرستان کيار


🔻در اين مراسم به همت اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعي کيار که با حضور فرماندار و جمعي از مسولان اين شهرستان در قطب صنعتي برگزار شد ،از کارگران کارخانه توليدي مواد شوينده تجليل و قدرداني شد.

🛑زيلابي ،فرماندار کيار ضمن تبريک هفته کار و کارگر و تقدير از زحمات تمامي کارگران گفت:
باعث خوشحالي و مباهات است که در هفته کار و کارگر در اين مجموعه حاضر شديم تا بتوانيم از تلاش ها و فعاليت هاي کارگران اين کارخانه توليدي تقدير و تشکر نماييم.

🛑سليماني ،ريس اداره تعاون ،رفاه  و کار اجتماعي کيار با تبريک هفته کار و کارگر و تقدير از کارگران در اين کارخانه گفت:
ايجاد اشتغال براي جوانان و انجام طرح هاي توسعه اي کاري ارزشمند بوده و باعث خرسندي است که در اين شهرستان واحد‌هاي توليدي وجود داشته که علاوه بر توليد موجبات توسعه انساني و اقتصادي را فراهم مي کنند.

✅مسولان کياري در جريان بازديد از کارخانه توليدي ،با کارگران اين کارخانه به گفتگو پرداخته و جوياي مشکلات ايشان گرديد و هفته کار و کارگر را به اين عزيزان تبريک گفتند.

#هفته_کار_و_کارگر_مبارک
📮روابط عمومي فرمانداري شهرستان کيار

 

مولف: حمیدرضا شعبانی نژاد
خبرنگار :هادی صیفی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08